Про сугестивне навчання

Відеорекомендація «Трудове навчання» від Юлії Приходько, вчительки трудового навчання Полтавської гімназії №17.

«Щоб остаточно зацікавити учнів на уроках трудового навчання, необхідно обирати такі об’єкти проектно-технологічної діяльності, які є модними, сучасними, потрібними і викликають бажання «я хочу це зробити». І якщо учень відчуває піднесення і задоволення від процесу створення власних виробів, то – мета досягнута», – розповідає Юлия Приходько, вчителька трудового навчання Полтавської гімназії №17, у наступній відеорекомендації з методиками викладання трудового навчання.
На своїх уроках Юлія Приходько проводить ігри, що підвищують рівень позитивних емоцій серед учнів. Наприклад, гру «Клубочок компліментів». Далі – організовує роботу учнів так, щоб вони одержали нові знання та розвивали власні здібності. Для цього вона використовує цікаві вправи та методи, зокрема лялькотерапію. Як це впливає на креативність і мотивацію учнів – у відео.
Відеорекомендація «Трудове навчання» створена у рамках проекту «Оновлення програм для базової загальної середньої освіти (5-9 класи)».

За матеріалами https://www.facebook.com/EdEraUa/videos/1499606223416213/

Сугестивне навчання (з латини suggesio — навіювання) — це відносно нова система навчання, яка використовує засоби навіювання з навчально-виховною метою. Технологія сугестивного навчання, базується на розширенні прихованих можливостей людини, що в свою чергу дозволяє поглибити та зробити більш ефективним навчальний процес. (За матеріалами сайту http://vchytel.info/suhestyvne-navchannya/)

© 2017, Ирина Топчий. Все права защищены.

Комментариев: 2

  1. Людмила:

    Интересный опыт. Спасибо.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*